Rozmowa z Adamem Pustelnikiem o targach nieruchomości: “Łódź ma już wyrobioną markę na rynku”
Adam Pustelnik, dyrektor Biura Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi w popołudniowej rozmowie Radia Łódź opowiedział m.in. o minionych największych targach inwestycyjnych w Cannes i o tym, jaką pozycję zajmuje Łódź na rynku nieruchomości.

Adam Pustelnik wrócił w sobotę z największych Międzynarodowych Targów Nieruchomości i Inwestycji w Cannes, na których prezentowała się m.in. Łódź. W rozmowie Radia Łódź opowiedział m.in. o tym, jak sprzedaje się Łódź.
Forma zachęcania kogoś do zrobienia czegoś w mieście to sprzedaż. – Tak jak firmy sprzedają usługi, tak my sprzedajemy miasto – powiedział. – Sprzedaż miasta w takiej formie, jak my to robimy, to jedyna droga do rozwoju – dodał.
Łódź nie jest już na tym etapie rozwoju, że desperacko szuka konsumentów do nabycia kawałków gruntu. Nasze miasto ewoluowało, jeśli chodzi o łańcuch wartości. – We Francji sprzedawaliśmy idee miasta, które odzyskało świetność i znowu jest na dobrych torach oraz grunty, czyli tę przestrzeń w mieście, która jeszcze nie jest zabudowana. Weszliśmy na kolejny etap; prosta sprzedaż nie jest już naszym głównym biznesem – poinformował Pustelnik.
Adam Pustelnik przyznał, że Łódź ma już wyrobioną markę na rynku. – Od trzech lat zdobywamy nagrody na wszystkich głównych imprezach nieruchomościowych. Na ostatnich targach w Monachium uzyskaliśmy tytuł najlepszej lokalizacji do inwestycji przemysłowo-logistycznej w Europie – dodał.
Łódź sprzedaje się jako miasto do robienia biznesów, miejsca atrakcyjnego dla kapitału i w ogóle do życia.
Posłuchaj całej rozmowy i dowiedz się więcej:
Nazwa | Plik | Autor |
Rozmowa z Adamem Pustelnikiem | audio (m4a) audio (oga) |
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |