Młodzież debatowała na temat szkolnych samorządów
200 uczniów szkół ponadgimnazjalnych z całego województwa debatowało w Łodzi nad rolą samorządów uczniowskich.
Zdaniem organizatora forum, prezesa Fundacji Osnowa Jakuba Żebrowskiego umiejętności zdobyte podczas pracy w samorządzie szkolnym stanowią podstawy do funkcjonowania w demokratycznych strukturach.- Wierzymy w to, że młodzi ludzie, którzy dopiero rozpoczynają swoje dorosłe życie, właśnie samorządach uczniowskich mogą nayuczyć się umiejętności, które później pomogą im w życiu zawodowym i codziennym. Samorządy uczniowskie zrzeszają ludzi aktywnych. Jest to miejsce, gdzie można wymieniać się doświadczeniami. Bardzo często różne inicjatywy rozpoczynają się właśnie w samorzadach uczniowskich – tłumaczy Jakub Żebrowski.
Fundację Osnowa stworzyli głównie uczniowie liceów. Jej zadaniem ma być przybliżanie ich rówieśnikom wiedzy na temat funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego i przygotowanie do wejścia na rynek pracy.
Wartoprzeczytać
Młodzież debatowała na temat szkolnych samorządów
200 uczniów szkół ponadgimnazjalnych z całego województwa debatowało w Łodzi nad rolą samorządów uczniowskich.
Zdaniem organizatora forum, prezesa Fundacji Osnowa Jakuba Żebrowskiego umiejętności zdobyte podczas pracy w samorządzie szkolnym stanowią podstawy do funkcjonowania w demokratycznych strukturach.- Wierzymy w to, że młodzi ludzie, którzy dopiero rozpoczynają swoje dorosłe życie, właśnie samorządach uczniowskich mogą nayuczyć się umiejętności, które później pomogą im w życiu zawodowym i codziennym. Samorządy uczniowskie zrzeszają ludzi aktywnych. Jest to miejsce, gdzie można wymieniać się doświadczeniami. Bardzo często różne inicjatywy rozpoczynają się właśnie w samorzadach uczniowskich – tłumaczy Jakub Żebrowski.
Fundację Osnowa stworzyli głównie uczniowie liceów. Jej zadaniem ma być przybliżanie ich rówieśnikom wiedzy na temat funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego i przygotowanie do wejścia na rynek pracy.