Seniorzy skarżą się na internetowy sposób sprzedaży biletów
Pasażerowie prywatnej firmy przewozowej skarżą się na brak możliwości zakupu biletów w autobusie.
Jeden ze słuchaczy Radia Łódź mówi, że to dyskryminacja – szczególnie osób starszych, które nie potrafią poradzić sobie z internetowym sposobem zakupu biletów. – Do autobusu podeszły dwie osoby, w wieku ok. 80 lat, w dodatku o kulach. Zapytali się czy mogą kupić bilet, ale kierowca – bardzo grzecznie – odpowiedział, że można kupić tylko przez Internet. Na twarzach tych osób pojawiła się rozpacz – opowiada nasz słuchacz.
Dyrektor łódzkiej delegatury Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Tomasz Dec, zachęca do składania pisemnych zawiadomień w tej sprawie. -Pojawiają się czasem sygnały w tej sprawie, najczęściej telefonicznie. W każdym takim przypadku prosimy, aby sprawę zgłosić na drodze zawiadomienia. My rozpatrzymy czy dana praktyka przedsiębiorcy jest bezprawna lub narusza dobre obyczaje. Jeśli tak jest, możemy uznać, że są podstawy do wszczęcia postępowania w sprawie – wyjaśnia Dec.
Na prośbę Radia Łódź o rozmowę i wyjaśnienia, dlaczego w autobusie nie można kupić biletu, mailowo odpowiedział w imieniu firmy Jacek Okulowski.Napisał, że bilety można kupić poprzez stronę internetową, a także w jednym z wielu punktów, których lista znajduje się na stronie firmy Polski Bus.
Dowiedz się więcej o sprawie:
Nazwa | Plik | Autor |
Problemy seniorów z kupnem biletów na Polskiego Busa | audio (m4a) audio (oga) |