Łódź Jungle Web daj się zaprosić do najbardziej inspirującej dżungli w Polsce
Tematy związane z wideomarketingiem będą królować podczas tegorocznej VI konferencji Łódź Jungle Web, która 6 i 7 kwietnia 2017 roku odbędzie się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W klimacie dzikiej dżungli (pod patronatem Radia Łódź) dyskutować będą o tym specjaliści branży marketingowej, social media, nowych technologii i start-upów.

W tym roku Rada Plemienia Jungle Web na celownik wzięła wideomarketing trend, który rozwija się coraz bardziej i – jak zapowiadają eksperci – ma ogromny potencjał.
“Wideo jest formą szybką do przyswojenia, często o dużym ładunku emocjonalnym, co czyni ją niezwykle efektywnym narzędziem marketingu internetowego. Potwierdza to także stały rozwój Snapchata, Instagrama czy Facebooka” – na czynniki pierwsze temat ten rozłoży, jak sama o sobie mówi, ewangelistka wideo marketingu Magdalena Daniłoś.Z kolei podczas panelu dyskusyjnego Przyszłość internetu w telewizji czy telewizji w internecie? Kaja Szafrańska (z kanału Jakbyniepaczec), Jakub Jankowski (Matura to Bzdura oraz Onet.pl) i Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), będą dyskutować o tym, czy internet wypiera telewizję, i jak telewizja ewoluuje, aby dotrzymać kroku wymagającym odbiorcom.
Wideo marketing nie będzie jednak jedynym tematem, jaki pojawi się w ciągu dwudniowego wydarzenia. Na temat nowych trendów w internecie rozmawiać będzie Michał Sadowski, Marcin Maj i Maciej Budzich. Pojawią się również prelekcje dotyczące budowania strategii marketingowych, PR i content marketingu.
Piątek rozpocznie się prelekcją Kamila Pawłowskiego z firmy VML o kontrowersyjnym tytule Czy influencerzy wywołują choroby?. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, kim są influencerzy i jaką rolę odgrywają w dzisiejszym marketingu internetowym. Z nieco innej perspektywy na temat ten spojrzy Katarzyna Kędzierska, autorka największego bloga o minimalizmie w Polsce. Opowie – bez cenzury – o współpracy z markami. Blok tematyczny zamknie Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube największej sieci zrzeszającej twórców internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej.Na scenie pojawią się też przedstawiciele firmy IMAGINE z wystąpieniem dotyczącym designu w procesie kształtowania marki.
Na zakończenie konferencji organizatorzy zaplanowali panel dyskusyjny dotyczący hejtu w sieci. Poprowadzi go Monika Czaplicka, autorka fanpage “Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga Czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Rozmowę poprowadzi z Nadią Długosz, członkinią zespołu kreatywnegoAbstrachuje.TV, ale przede wszystkim scenarzystką i reżyserkąBeksy.Trzecim gościem panelu będzie Łukasz Głombicki.
Oprócz prelekcji i paneli dyskusyjnych uczestnicy Łódź Jungle Web będą mogli skorzystać z czterech certyfikowanych warsztatów (wcześniej należy dokonać zapisu na stronie wydarzenia w zakładce agenda):
- Jak przygotować skuteczną komunikację kryzysową? Case study
- Optymalizacja reklam FB i Insta Ads 10 kroków do podniesienia efektywności kampanii
- Wiesz co o Tobie mówią w internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu internetu Brand24
- Jak mówić językiem klienta?
Łódź Jungle Web to także okazja do networkingu i dobrej zabawy. Na patio wśród palm i leżaków czekać będzie firma “Roboty i spółka”, która udostępni uczestnikom konferencji okulary VR, zaprezentuje możliwości drukarki 3D i drony. Będzie również fotobudka i wiele konkursów.
Konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie organizowana jest po raz szósty przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu.