Kodeks reklamowy dla Łodzi uchwalony
Kodeks stanowi zbiór zasad, które określają jakie formy reklamy są w mieście dopuszczalne. Radni uchwalili odpowiednie przepisy.

Samorządy od niedawna mogą wprowadzać takie przepisy, a Łódź w tej dziecinie jest prekursorem, wyjaśnia radna Urszula Niziołek Janiak. – Prawdopodobnie jesteśmy pierwszym miastem, które taki kodeks będzie miało. Wprowadza on ograniczenia i regulacje w lokowaniu i wyglądzie reklam. Dotyczy w pewnym zakresie również ogrodzeń i elementów małej architektury.Dzięki kodeksowi można się spodziewać, że w ciągu najbliższych kilku lat z miasta znikną banery i najbardziej szpecące formy reklamy – dodaje radna Niziołek Janiak.
Łodzianie wywieszający reklamy, będą teraz mieli czas, żeby zacząć się stosować do nowych przepisów. Najmniej, bo dwa lata, będą mieli mieszkańcy Śródmieścia najwięcej, bo aż 10 lat, mieszkańcy przedmieść.