Aktor w kolczatce. Kampania społeczna “Bądź przyjacielem”
Kamil Maćkowiak z kolczatką na szyi, wcielający się w rolę porzuconego psa? Takie billboardy już niedługo zobaczymy na łódzkich ulicach.

Plakaty z wizerunkiem aktora w kolczatce, wcielającego się w rolę porzuconego psa, będzie można zobaczyć w całym mieście.- Kolczatki to ogromny ból i cierpienie dla psa. Wszyscy, którzy kochają zwierzęta, powinni to rozumieć – podkreślaKamil Maćkowiak.
Pomysłodawczyni kampanii, Marta Olesińska ma nadzieję, że przesłanie da do myślenia właścicielom czworonogów. – Polska jest krajem, gdzie kolczatki nie są zakazane. Może właściciel, który będzie szedł z psem na kolczatce, zerknie na reklamę z człowiekiem w kolczatce i zacznie się zastanawiać.
Posłuchaj relacji:
Nazwa | Plik | Autor |
Kampania “Bądź przyjacielem | audio (m4a) audio (oga) |
Koszt kampanii to 200 tysięcy złotych, pieniądze pochodzą z budżetu obywatelskiego.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |