Filmteractive Festival w Łodzi zdradza program kolejnej edycji
Poznaliśmy już program szóstej edycji Filmteractive Festival, który co roku odbywa się w łódzkiej Szkole Filmowej. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek, jak między innymi Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twitter.

Tegoroczna edycja festiwalu rozpocznie się 28 września. Zdominują ją dwa obszary: wirtualna rzeczywistość oraz storytelling. Tutaj swój udział potwierdzili Morgan Bouchet Director Digital Content & Innovation Head of VR (Orange), a także Artur Pacuła – Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE (The Walt Disney Company).
W programie nie zabraknie prelegentów, reprezentujących różne dziedziny marketingu, biznesu, kultury. Nie do przeoczenia jest prezentacja Joeriego Van den Bergha eksperta od genów Y i Z, autora bestsellera Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?, który w Polsce pojawi się po raz pierwszy; a także zamknięty warsztat na temat Millenialsów i marketingowych trendów prowadzony przez Jana Kisielewskiego i Patrycję Venulet ze Stratosfera by Deloitte.
Podczas Filmteractive znajdzie się również miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu #socialmedia #mobile #VR #gaming #innovation #interactive.
6. edycja Filmteractive Festival potwa do 29 września.