Kanał oddany mieszkańcom. Łódź na SnapChacie
Łódź jako jedno z pierwszych polskich miast będzie promowało się za pomocą aplikacji na telefony SnapChat. Łódzki kanał ma być tworzony przez młodych, aktywnych mieszkańców miasta.

SnapChat to, wśród młodych ludzi, najnowszy krzyk mody.- Spośródwszystkich portali społecznościowych w Polsce znajduje się na trzecim miejscu pod względem liczby użytkowników -mówi Wojciech Walas z agencji kreatywnej Mosqi.to. – Dlaosób w wieku od 13 do 18 lat to aplikacja pierwszego wyboru – dodaje.
Za pomocą SnapChata można przesyłać zdjęcia i krótkie filmy, które znikają po 10 sekundach. Jak przekonuje Jakub Jakubowski odpowiedzialny w Urzędzie Miasta za media społecznościowe, na kanale Łodzi, pod nazwą Kocham Łódź, nie będzie relacji z Urzędu. – Urzędowy kanał na SnapChacie skończyłby się wielką porażką po trzech dniach. Dlatego to nie będzie konto urzędu miasta, treści będą generowane przez młodych, aktywnych łodzian, którzy najlepiej wiedzą, co podoba im się w mieście i co ich interesuje. Oni będą pokazywać Łódź swoimi oczami – tłumaczy.
Posłuchaj relacji i dowiedz się więcej:
Nazwa | Plik | Autor |
Łódzki snapchat | audio (m4a) audio (oga) |
Do tej pory swoje konto na SnapChacie ma Krakowskie Centrum Festiwalowe i Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.
NOWOŚCIMUZYCZNE, KONCERTYW ŁODZI, TELEDYSKI, ROZMOWY Z ARTYSTAMI. WSZYSTKO TO ZNAJDZIESZW NASZYMDZIALE MUZYCZNYM. |