Promocja czy zaśmiecanie miasta? Pytanie wielkoformatowe
Łódź zamierza walczyć z reklamowym chaosem w mieście. Czy jednak będzie w swych działaniach skuteczna, skoro firmuje własnym logo wielkoformatową reklamę przy skrzyżowaniu Kościuszki i Mickiewicza?

-Mamy tu do czynienia nie tylkozzaśmiecaniem miasta reklamą- mówi radna Urszula Niziołek Janiak – ale także z dewastacją zabytkowego budynku, i to wszystkosygnowane logotypem miasta. Powinno się rugować tego typu przedsięwzięcia biznesowe- podkreśla radna.
– Reklama ta zasłania okna i znajduje się na budynku zabytkowym, na jego elewacji frontowej, dlatego proponujemy, żeby tejreklamy zakazać – dodajeBartosz Poniatowski z Biura Architekta Miasta.
Posłuchaj relacji naszego reportera i dowiedz się więcej:
Nazwa | Plik | Autor |
Reklama na rogu Kościuszki / Mickiewicza | audio (m4a) audio (oga) |
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |