Planetarium po pierwszym miesiącu: “Frekwencja na poziomie 80 procent”
Ponad 160 projekcji i 14 tysięcy sprzedanych biletów – to bilans pierwszego miesiąca działalności łódzkiego Planetarium w zrewitalizowanym kompleksie EC1 przy Targowej.
Szczególną popularnością cieszą się przede wszystkim weekendowe pokazy dla rodzin z dziećmi, zatytułowane “Kosmos dla najmłodszych”, jak i pokazy dla grup zorganizowanych. – Taka liczba sprzedanych biletów świadczy o tym, że średnio na naszych pokazach frekwencja wynosiła blisko 80 procent. W internetowym systemie rezerwacji odnotowaliśmy 40 tysięcy zgłoszeń, uwzględniając też luty i marzec – mówi Paweł Żeromski z Centrum Nauki i Techniki w EC1.
Czytaj także:Otwarcie Planetarium EC1 Łódź [ROZMOWA]
W najbliższych planach Planetarium, poza stałym pokazami, zaplanowano dwa wydarzenia specjalne. – 13 marca będziemy obchodzić Międzynarodowy Dzień Planetariów. Przez cały dzień będziemy prowadzić pokazy z niespodziankami. Pojawią się prowadzący z innych polskich planetariów. Z kolei 20 marca, z okazji setnej rocznicy opublikowania przez Einsteina ogólnej teorii względności, zaplanowaliśmy specjalny, premierowy pokaz tematyczny – mówi kierownik planetarium Tomasz Kisiel.
Bilety na wszystkie projekcje można rezerwować poprzez stronę internetową Planetarium..
WIĘCEJ INFORMACJIO KULTURALNEJ ŁODZI I REGIONIE. SPRAWDŹ TEŻ NASZ KALENDARZ WYDARZEŃ. |