Sieradz stawia na promocję poprzez sport i wypoczynek
Sieradz miastem witalnym i aktywnym – tak w skrócie ma wyglądać nowa marka miasta. Do tej pory samorząd promował się głównie poprzez festiwal Open Hair.

Teraz Sieradz ma kojarzyć się ze sportem i aktywnym wypoczynkiem. – Dokonaliśmy oceny naszej marki i okazało się, że Sieradz z miasta skoncentrowanego na włosach powinien przejść bardziej na miasto otwarte, świeże. Teraz podejmujemy takie działania, aby zmienić wizerunek. Powstanie chociażby bieżnia tartanowa na stadionie, remontujemy park Mickiewicza i zbudujemy ścieżki biegowe -opowiada prezydent Paweł Osiewała.
W planach magistratu jest również pozyskanie inwestora, który wybuduje w centrum Sieradza hotel oraz dokończenie stanicy kajakowej. Nowa marka nie oznacza, że miasto zrezygnuje z festiwalu Open Hair. Według prezydenta ostatnia edycja imprezy wpłynęła na ożywienie Starego Miasta. – Odnowiony został rynek, a to przyciągnęło nowych przedsiębiorców, którzy widzieli szansę w tej przestrzeni – dodaje Osiewała.
Autorem strategii promocji miasta sprzed kilku lat oraz jej aktualizacji jest agencja reklamowa z Wrocławia. Jak informuje magistrat, logo miasta i hasło “Sieradz. Gościnny dla rozwoju” na razie nie ulegają zmianie.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |