“Miasto staje się marketingowym towarem”. Łódź w kalendarzach na 2016 rok
Coraz więcej firm wydaje kalendarze z fotografiami z Łodzi. Kolejne cztery publikacje trafią do Centrum Informacji Turystycznej. Przygotowali je łódzcy wydawcy, fotografowie i przedstawiciele lokalnych firm.

Miłosz Wika, rzecznik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi: – Mamy do czynienia z nowym zjawiskiem w Łodzi. Bardzo dużo osób postanowiło zaryzykować i wydać kalendarze z wizerunkami naszego miasta. Wyraźnie widać, że Łódź staje się marketingowym towarem. Jeżeli chodzi o łódzkie wodociągi to w tym roku postanowiliśmy wydać kalendarze z podziemną katedrą, czyli ze zbiornikiem wody pitnej na Stokach. To niezwykłe miejsce, niedostępne na co dzień.
CZYTAJ TAKŻE:
–Nurkowanie w podziemnej katedrze na Stokach w Łodzi [WIDEO]
–Potomek projektanta wodociągów: “To wielki zaszczyt oglądać dzieło przodków”
– Łódź można przedstawić z wielu perspektyw – przekonuje Tomasz Aulich, fotograf. – Moje spojrzenie na to miasto to Łódź opuszczona przez boga. Staram się pokazać miejsca, do których na co dzień przechodzień nie trafia, czyli jakieś stare klatki schodowe, podwórka. Staram się pokazywać Łódź mistyczną, przez pryzmat jej historii – opowiada.
Kalendarze z Łodzią na 2016rok będą dostępne w Centrum Informacji Turystycznej przy Piotrkowskiej od poniedziałku, 30 listopada.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |