Ruszyliśmy z nową kampanią wizerunkową
Do promocji wykorzystaliśmy między innymi wieloletnie tradycje piłkarskie miasta.

Banery, które niedawno pojawiły się w Łodzi głoszące hasło: nie byliśmy, nie jesteśmy, nie będziemy kibicami Legii Warszawa nie zostały wybrane przypadkowo.
– Spekulacje: kto to wywiesił, były bardzo mocne. W internecie pojawiło się dużo ciekawych komentarzy, i rzeczywiście była to odpowiedź kibiców Łodzi, bo my również nimi jesteśmy. Radio Łódź to stacja sportowa i kibicujemy sportowi w regionie łódzkim – mówi prezes Radia Łódź – Marek Składowski.
To nie jedyna zmiana. Radio Łódź uruchomiło także nowoczesny, przyjazny internautom portal.
– Wraz z nowym portalem powstały również aplikacje mobilne. Można ściągnąć na telefon aplikację, słuchać radia i na bieżąco przeglądać treści – dodaje prezes Składowski.
Zarząd Radia zapowiedział także rozpoczęcie nadawania w sygnale cyfrowym w odległości od 25 do 30 km od Łodzi. Ta zmiana nastąpi prawdopodobnie od lipca. Kampania wizerunkowa potrwa do maja.
