Myśląc Polska, mówić Łódź. Studenci spróbują wypromować miasto
Do tej pory promocją Łodzi zajmowali się albo urzędnicy, albo profesjonalne firmy PR. Mimo ich starań wizerunek miasta niewiele się zmienił.Może więc markę Łodzi powinni tworzyć sami łodzianie? Studenci są gotowi spróbować.

Część z kampanii promocyjnych miasta w ogóle nie odnosiła skutku, a część była ostrokrytykowana przez mieszkańców. Pozytywne przykłady tego jak miasto promowało się w Polsce i za granicą można policzyć na palcach.
Radna, a jednocześnie wykładowca Politechniki Łódzkiej, Monika Malinowska – Olszowy chce namówić studentów do opracowania sposobów na promocję marki Łodzi.Jej zdaniemmłodzi ludzie wiedzą najlepiej czym miasto może się pochwalić.
Ludzie myślącPolska mówią Warszawa, Wrocław, Kraków, my chcemy, żeby powiedzieli Łódź, wyjaśniająstudenci. Posłuchaj:
Nazwa | Plik | Autor |
Studenci spróbują stworzyć markę Łodzi | audio (m4a) audio (oga) |