The Look of The Year: Łódź nie będzie promowana podczas imprezy
Łódź nie będzie promowana podczas tegorocznego finału konkursu modelek Look of The Year. Wszystko przez brak pieniędzy na promocje w miejskiej kasie.
![The Look of The Year: Łódź nie będzie promowana podczas imprezy 1 media W1siZiIsIjIwMTQvMDIvMTAvdWxwMmNvZ25lX3RoZV9sb29rX29mX3RoZV95ZWFyLmpwZyJdLFsicCIsInRodW1iIiwiNzUweDU2ND4iXSxbInAiLCJlbmNvZGUiLCJqcGciLCItcXVhbGl0eSA3NSAtc3RyaXAiXV0 74e47ed4627c5144 the%20look%20of%20the%20year](https://radiolodz.pl/wp-content/archiwum/files/media-W1siZiIsIjIwMTQvMDIvMTAvdWxwMmNvZ25lX3RoZV9sb29rX29mX3RoZV95ZWFyLmpwZyJdLFsicCIsInRodW1iIiwiNzUweDU2ND4iXSxbInAiLCJlbmNvZGUiLCJqcGciLCItcXVhbGl0eSA3NSAtc3RyaXAiXV0-74e47ed4627c5144-the%20look%20of%20the%20year.jpg)
Jak tłumaczy organizatorka konkursu Jagoda Piątek – Włodarczyk jeśli miasto nie dofinansuje imprezy nie może być mowy o promocji na przykład podczas transmisji telewizyjnej: – The Look of The Year odbędzie się, ponieważ jesteśmy znaną marką na całym świecie. Mamy swoich sponsorów. Największym problemem jest fakt, że impreza odbywa się w Łodzi, a miasto nie będzie promowane, bo brakuje środków – wyjaśnia organizatorka.
Dyrektor biura promocji Łodzi Bartłomiej Wojdak tłumaczy, że pieniędzy nie ma również na inne imprezy modowe, które co roku odbywały się w mieście: – Brak środków na Galę Dyplomową, Złotą Nitkę czy Festiwal Dobrego Smaku. Budżet biura promocji zmniejszył się o kwotę 1,5 mln zł – mówi dyrektor Wojdak.
Sprawą braku pieniędzy dla konkursu The Look of The Year zajęli się dzisiaj radni z komisji promocji, a kwestia zmian w budżecie ma trafić na środową sesję Rady Miejskiej. Władze Łodzi mają jeszcze nadzieję, że radni zmienią swoje decyzje i przywrócą pieniądze między innymi na promocję.