Polacy lepiej postrzegają Łódź. Tak wynika z badań
Pięć lat temu dwadzieścia osiem procent Polaków nie potrafiło odpowiedzieć na pytanie z czym kojarzy im się Łódź. Dziś to zaledwie pięć procent.

Pięć procent Polaków nie wie z czym kojarzy im się Łódź. Tak wynika z badań. Jeszcze pięć lat temu żadnych skojarzeń z Łodzią nie miałoaż dwadzieścia osiemprocent badanych.
Zdaniem radnego Bartosza Domaszewicza z Platformy Obywatelskiej to pozytywny efekt wdrażania Strategii Marki Łódź. Dzięki akcjom promocyjnym zmieniły się także nazwiska kojarzone z miastem. – Wtedy potencjalnym ambasadorem byłDavid Lynch, a teraz może nim zostać Julian Tuwim, bo tak wynika z odpowiedzi ankietowanych. Okazuje się, że Łódźwraca do budowania wizerunku w oparciu o swoją własną historię – dodaje.
Radni z komisji do spraw promocji miasta zapowiedzieli starania o uzyskanie dotacji unijnych na dalszą promocję Łodzi.