Rusza kampania MPK “Ustępuję, to takie łódzkie”
MPK promuje poprawne zachowania w pojazdach komunikacji. Wszystko w ramach kampanii “Ustępuję, to takie łódzkie”.
“Ustępuję, to takie łódzkie” – to nazwa rozpoczynającej się w środę (16 września)kampanii społecznej MPK. Jest to odpowiedź na przeprowadzane niedawno ankiety dotyczące najbardziej uciążliwych zachowań u podróżujących komunikacją miejską.
Sebastian Grochala, rzecznik prasowy MPK: – Łodzianie skarżyli się, że młodsi nie ustępują miejsc siedzących osobom starszym ani matkom z dziećmi.
Kampania będzie widoczna na szybach tramwaju typu PESA. – Chcemy promować akcję na szeroką skalę, a oprócz informacji na pojazdach pojawią się również komunikaty czy spoty – tłumaczy Agnieszka Hamankiewicz z łódzkiego MPK.
Łódzki przewoźnik zamierza wziąć pod uwagę także inne sugestie mieszkańców opisane w ankietach i zapowiada kolejne społeczne kampanie.