Nieudane wakacje można reklamować
Nieudane wakacje można reklamować, przypomina Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Choć część Polaków jeszcze wypoczywa, wielu urlop ma już za sobą i nie zawsze są zadowoleni z warunków, w jakich przebywali.

Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiK-u wyjaśnia, że jeśli organizator wypoczynku nie wywiązał się z obowiązków, po powrocie z wyjazdu można złożyć reklamację.
Ważne, żeby była ona dobrze udokumentowana. W tym celu jeszcze podczas pobytu warto nieprawidłowości sfotografować, zebrać opinie innych uczestników wycieczki i opiekuna grupy. Powodem złożenia reklamacji może być na przykład gorszy niż zapisano w umowie standard hotelu, abo zepsuta klimatyzacja.
Na złożenie reklamacji klient ma 30 dni od powrotu z wakacji. Biuro podróży musi odpowiedzieć na zastrzeżenia w takim samym czasie.
UOKiK, IAR