Akcja “To nie jest czekolada. Sprzątaj po swoim psie”
U zbiegu ulic Żeromskiego i Skłodowskiej-Curie w Łodzi pojawił się kontrowersyjny billboard. To ubrudzona twarz dziecka z napisem “To nie jest czekolada. Sprzątaj po swoim psie.”

Ten artykułmożesz również przeczytać wmobilnej aplikacji Radia Łódź. Kliknij i dowiedz się więcej.
Igor Hanke z Agencji Kreatywnej Oxymoron tłumaczy, żebillboard jest częścią kampanii społecznej, która ma zwrócić uwagę na problem niesprzątania po psach. – W zeszłym tygodniu pojawił się wizerunek dziecka ubrudzonego czekoladą z napisem “czekolada”. Dzisiaj odkrywamy karty i nie były to słodycze a psie odchody. Komunikat jest szokujący, a jeszcze bardziej dziwi zachowanie właścicieli psów – dodaje.
Łodzianie, którzy oglądająbillboardprzyznają, że jego wymowa jest dość szokująca. Zgodnie jednak popierają jego przekaz. – To dziwna akcja, ale potrzebna. Widać, że w Łodzi jest wiele osób, które nie sprzątają po swoich psach – mówią.
Służby sanitarne miasta przyznają, że mimo prowadzonejod kilku lat kampanii “Posprzątaj, to nie jest kupa roboty”, wielu właścicieli psów wciążtego nie robi.
Szacuje się, że na terenie Łodzi co dzień psy pozostawiają nawet 20 ton odpadów.
Posłuchaj całego materiału:
Nazwa | Plik | Autor |
Akcja “To nie jest czekolada. Sprzątaj po swoim psie” | audio (m4a) audio (oga) |
