“Łódź pozdrawiała” efektownie i efektywnie
Ubiegłoroczna kampania promocyjna Łódź pozdrawia zdobywa kolejne nagrody. Tym razem organizująca ją agencja Mosqi.to zdobyła laur w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow .

Jak mówi Maciej Wiśniewski z agencji to już czwarta z kolei nagroda i drugie wyróżnienie. Nagroda ta jest szczególna, bowiem ocenia efektywność, czyli kładzie nacisk na osiągnięte wyniki.
Miasto na razie nie ma pieniędzy na kolejne kampanie i nie wiadomo kiedy znów będzie się w Polsce promować. Jak mówi dyrektor biura promocji urzędu miasta, Bartłomiej Wojdak. ratunkiem mogą być pieniądze z Unii Europejskiej:Czekamy na nową perspektywę unijną, mamy nadzieję, że kwota dofinansowania będzie na podobnym poziomie.
Na kampanię Łódź pozdrawia miasto wydało ponad 5 milionów złotych, z czego większość to środki unijne.
Posłuchaj, jak skuteczne okazały się pozdrowienia wysyłane z Łodzi:
Nazwa | Plik | Autor |
Łódź pozdrawiała skutecznie | audio (m4a) audio (oga) |
Za kilka tygodni dowiemy się, jak skuteczna była zeszłoroczna łódzka kampania.