“W Łodzi wciąż jest głośno”, czyli promocja Atlas Areny
Władze Łodzi chcą przekonać mieszkańców miasta, że Atlas Arena wciąż jest w czołówce wśród organizatorów koncertów w Polsce.

Ten artykułmożesz również przeczytać wmobilnej aplikacji Radia Łódź. Kliknij i dowiedz się więcej.
Właśnie ruszyła kampania billboardowa “W Łodzi wciąż jest głośno, która nawiązuje do podobnej kampanii z roku 2013.
Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji miasta dodaje, że tym razem reklamy nie będą rozwieszane w innych miastach: – W 2013 roku promowaliśmy koncerty i tym razem robimy to samo. Wszystko będzie pokazane na 43 plakatach wielkoformatowych.
KALENDARZ WYDARZEŃ W ATLAS ARENIE
Nowa kampania nie będzie miasta kosztowała nawet złotówki: – Nie ponosimy żadnych kosztów. Jedna z firm, która obsługiwała urząd w roku ubiegłym, popełniła drobne błędy i to jest nasza rekompensata – dodaje Bartłomiej Wojdak.
Na billboardachrozwieszonych w Łodzi są promowane koncerty, które w najbliższym czasie odbędą się w Atlas Arenie, między innymi zespołu Scorpions, Deep Purple, czy Nickelback.