Filmteractive 2015 – creative content w nowych mediach, kampaniach content marketingowych i przemyśle rozrywkowym
Filmteractive to wydarzenie poświęcone innowacyjnym treściom audiowizualnym takim jak interaktywne kino, branded content i crossmedia. Tematem przewodnim tegorocznej edycji imprezy jest creative content. W sprzedaży są już wejściówki, a do 31 maja można je nabyć w specjalnej, niższej cenie.

Założeniem Filmteractive jest stworzenie miejsca, gdzie marketerzy, filmowcy, reżyserzy interaktywni, artyści i potencjalni inwestorzy mogą się spotkać oraz wymienić doświadczenia i nawiązać współpracę. Tegoroczna, piąta edycja imprezy odbędzie się w dniach 23-24 września 2015 r. w Szkole Filmowej w Łodzi. Wydarzenie składa się z trzech części. Pierwszą z nich jest Filmteractive Conference – międzynarodowa konferencja biznesowa, skupiona wokół innowacyjnych treści audiowizualnych oraz najnowszych trendów w branży. Ważną części wydarzenia jest Filmteractive Market – pierwsze targi treści interaktywnych i crossmedialnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Drugiego dnia imprezy zapraszamy także na Filmteractive Festival otwartą dla wszystkich część, której celem jest promocja innowacyjnych projektów audiowizualnych i pokazywanie ich szerszej publiczności. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie creative content w nowych mediach, kampaniach content marketingowych i przemyśle rozrywkowym. Śledząc najnowsze trendy w branży reklamowej, chcielibyśmy zaprezentować temat z perspektywy marek, twórców, mediów i agencji. W konferencji wezmą udział prelegenci z całego świata. Swoją obecność potwierdzili już: Paolo Bonsignore, dyrektor marketingu Illy Coffee (Włochy), Lovisa Sunnerholm, producent wykonawczy filmu The Next Black zrealizowanego dla Electrolux EMEA (Szwecja), Adam Gee, redaktor zamawiający Channel 4 (Wielka Brytania), Amanda Farnsworth, redaktor BBC News (Wielka Brytania), oraz Robert Pratten, dyrektor generalny Transmedia Storyteller (Wielka Brytania).