Sprawdź, jak Łódź chce się promować na Expo w Mediolanie
1 maja rozpocznie się Expo w Mediolanie, na którym zaprezentuje się Łódź. Władze miasta szykują się do tej największej targowej imprezy na świecie. Na promocję Łodzi planują wydać pół miliona złotych. Miasto będzie promować się w polskim pawilonie, który ma być jednym z największych na targach.

Ten artykułmożesz również przeczytać wmobilnej aplikacji Radia Łódź. Kliknij i dowiedz się więcej.
Maciej Riemer z zespołu do spraw Expo: – Pawilon stanie w centrum terenów wystawienniczych. Przez pół roku będzie promował Polskę, naszą kulturę, dorobek dziejowy i technologiczny. W tym czasie będą miały miejsce wydarzenia promujące regiony, agencje rządowe. W tym także Łódź.
Nasze miastona Expo będzie miało wyjątkową okazję do promocji, bo będziemy jedynym miastem, które przez 10 dni będzie mogło pokazywać swoje walory. Poza Łodzią promować będą się jedynie całe regiony. – Nasz pomysł na promocję to przede wszystkim projekcje multimedialne, które przeniosą zwiedzających do Łodzi. W tym celu poprosiliśmy osiem firm architektonicznych, agencji eventowych o przygotowanie pewnego planu, scenariusza. W połowie maja będziemy mogli szczegółowo pokazać, jak te dni będą wyglądały – opowiada Bartłomiej Wojdak dyrektor biura promocji miasta.
Prezentację Łodzi zaplanowano na wrzesień. Miasto nie wybrało jeszcze firmy, która przygotuję cały pokaz. W Expo w Mediolanie weźmie udział ponad 100 państw i organizacji międzynarodowych, a odwiedzić ma je ponad 10 mln gości. Dziennie, polski pawilon może odwiedzić nawet 30 tysięcy osób.