Trwa XVIII edycja programu Przedsiębiorstwo Fair Play
Ideą programu jest zachęcenie wszystkich firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzenia stosownych zmian nie tylko w wewnętrznej organizacji pracy, ale także do kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości
o środowisko naturalne.

Do ubiegłorocznej, XVII edycji programu zgłosiło się 419 firm z całej Polski, spośród których 393 przeszło dwustopniową weryfikację i spełniając wymagania regulaminowe, decyzją Kapituły Programu, uzyskało tytuł i certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play 2014. W siedemnastu dotychczas zrealizowanych edycjach programu Przedsiębiorstwo Fair Play przyznano 8694 certyfikaty, które otrzymało 2869 firm. Wiele z nich uzyskało kilka, a nawet kilkanaście certyfikatów uczestnicząc w programie wielokrotnie. Udział w programie to również szeroka promocja firmy więcej informacji o działaniach promocyjnych znajdą Państwo na stronie www.fairplay.pl w zakładce korzyści dla firm. W programie mogą brać udział przedsiębiorstwa, które prowadziły działalność gospodarczą co najmniej przez cały rok poprzedzający edycję, w której biorą udział, posiadają siedzibę w Polsce oraz złożą deklarację udziału w określonym dla danej edycji terminie. Następnie firma poddawana jest dwustopniowej weryfikacji. W I etapie weryfikowane są informacje zawarte w ankietach, w których przedsiębiorcy szczegółowo prezentują swoją działalność, odpowiadając na szereg pytań dotyczących m.in. relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami i społecznością lokalną. W II etapie odpowiednio przygotowani merytorycznie audytorzy przeprowadzają audyty certyfikacyjne w firmach. Dodatkowym elementem weryfikacji jest badanie klientów i kontrahentów firm. Suma przyznanych przez audytorów, klientów i kontrahentów ocen decyduje o rekomendacji przedsiębiorstwa do tytułu i certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play.