Układ dróg wokół Dworca Łódź Fabryczna
Nowe rondo, skrzyżowanie ulic Lindleya z Węglową, podgrzewane rampy zjazdowe na podziemne parkingi i dworzec autobusowy – to tylko kilka elementów układu dróg wokół nowego Dworca Łódź Fabryczna.
Plany są zdecydowanie bardziej rozbudowane. – Teraz jesteśmy na etapie projektowania. Została nam ulica Nowowęglowa na odcinku od Wierzbowej do Kopcińskiego. Realizacja ruszy od Wierzbowej – mówi Grzegorz Nita, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu.
Główną oś komunikacyjną tworzyć będą ulice Nowotargowa i Nowowęglowa. Pierwsza z nich będzie służyć do dojazdu samochodów indywidualnych, drugą pojadą autobusy. Pojawią się też podgrzewane rampy zjazdowe.
Ciekawy układ urbanistyczny planowany jest na ulicy Knychalskiego, gdzie pasaż pieszy znajdzie się po środku drogi. Wszystkie inwestycje powinny zakończyć się w 2016 roku.
Wartoprzeczytać
Układ dróg wokół Dworca Łódź Fabryczna
Nowe rondo, skrzyżowanie ulic Lindleya z Węglową, podgrzewane rampy zjazdowe na podziemne parkingi i dworzec autobusowy – to tylko kilka elementów układu dróg wokół nowego Dworca Łódź Fabryczna.
Plany są zdecydowanie bardziej rozbudowane. – Teraz jesteśmy na etapie projektowania. Została nam ulica Nowowęglowa na odcinku od Wierzbowej do Kopcińskiego. Realizacja ruszy od Wierzbowej – mówi Grzegorz Nita, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu.
Główną oś komunikacyjną tworzyć będą ulice Nowotargowa i Nowowęglowa. Pierwsza z nich będzie służyć do dojazdu samochodów indywidualnych, drugą pojadą autobusy. Pojawią się też podgrzewane rampy zjazdowe.
Ciekawy układ urbanistyczny planowany jest na ulicy Knychalskiego, gdzie pasaż pieszy znajdzie się po środku drogi. Wszystkie inwestycje powinny zakończyć się w 2016 roku.