Kto spędza czas na Piotrkowskiej? Będą badania
Władze Łodzi zlecą badania marketingowe by sprawdzić kto i w jaki sposób spędza czas na ulicy Piotrkowskiej.

Badania mają m.in.pomóc w zachęcaniu przedsiębiorców do prowadzenia działalności na deptaku.
Prezydent Hanna Zdanowska: – Będziemy pytać osoby korzystające z usług handlowych i gastronomicznychczego oczekują, jak oceniają standard ulicy oraz dojazd do niej, ile pieniędzyśrednio wydają. To wszystko da nam obraz pełnej sytuacji i pozwoli przygotować specjalną ofertę dostosowaną do potrzeb.
Piotr Kurzawa, odpowiedzialny za promocję Piotrkowskiej zwraca uwagę, że dobre rozpoznanie rynku i klientów jest podstawą zarządzania. – Na całym świecie przeprowadza się tego typu badania. Istotne są dane z okresu zimowego oraz letniego.
Nie wiadomo jeszcze ile będą kosztować badania konsumenckie. Ich wyniki mają być znane najwcześniej w czerwcu.