Nie ma pieniędzy na promocję Łodzi w Polsce
W przyszłym roku Łódź nie będzie promowała się na skalę całego kraju. Nie ma na to pieniędzy.
Budżet miasta na promocję w przyszłym roku będzie jednym z najniższych w historii i wyniesie nieco ponad 4,5 mln zł, z czego 2,7 mln będzie wydane na organizację Fashion Week i Festiwalu Designu.
Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji UMŁ: – Łódź będzie promowała się przede wszystkim w regionie. Budżet jest skromny, ale zapewniam, że żadne przedsiębiorstwo czy samorząd nie wydają rokrocznie milionów złotych na takie działania. W przyszłym roku postawimy na promocję wewnętrzną.
Zdaniem części radnych budżet na promocję miasta powinien być zwiększony.
Radny Bartosz Domaszewicz jest zdania, że potrzebne są pieniądze między innymi na badania czy wizerunek miasta w Polscezmienia się. – Musimy ocenić poprzednią kampanię i wyciągnąć wnioski – dodaje.
Przeprowadzenie badań dotyczących wizerunku Łodzi w kraju kosztowałoby około stu tysięcy złotych.
Wartoprzeczytać
Nie ma pieniędzy na promocję Łodzi w Polsce
W przyszłym roku Łódź nie będzie promowała się na skalę całego kraju. Nie ma na to pieniędzy.
Budżet miasta na promocję w przyszłym roku będzie jednym z najniższych w historii i wyniesie nieco ponad 4,5 mln zł, z czego 2,7 mln będzie wydane na organizację Fashion Week i Festiwalu Designu.
Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji UMŁ: – Łódź będzie promowała się przede wszystkim w regionie. Budżet jest skromny, ale zapewniam, że żadne przedsiębiorstwo czy samorząd nie wydają rokrocznie milionów złotych na takie działania. W przyszłym roku postawimy na promocję wewnętrzną.
Zdaniem części radnych budżet na promocję miasta powinien być zwiększony.
Radny Bartosz Domaszewicz jest zdania, że potrzebne są pieniądze między innymi na badania czy wizerunek miasta w Polscezmienia się. – Musimy ocenić poprzednią kampanię i wyciągnąć wnioski – dodaje.
Przeprowadzenie badań dotyczących wizerunku Łodzi w kraju kosztowałoby około stu tysięcy złotych.