Bartłomiej Wojdak: “Łódź Pozdrawia” to sukces
Szef promocji miasta Bartłomiej Wojdak winą za brak badań podsumowujących efekty największej w historii Łodzi kampanii promocyjnej obarcza radnych Rady Miejskiej. Kampania Łódź Pozdrawia to 1000 bilbordów, 2000 spotów reklamowych i wiele audycji w radiu i telewizji.

Wojdak wyjaśnia, że badania sprawdzające efekty kampanii były planowane. Miały kosztować 100 tysięcy złotych, ale zabrakło pieniędzy na ich przeprowadzenie. – Niestety radni zdecydowali inaczej. Głośno mówiłem, że badania są niezbędne, kończy się kadencja, należałoby podsumować te wszystkie działania, które robimy. Niestety nie udało nam się przekonać radnych, którzy przesunęli te środki – tłumaczy dyrektorBiura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.
Mimo braku badań potwierdzających skuteczność promocyjnych działań miasta, zdaniem UMŁkampania zakończyła się sukcesem. – Mam takie przekonanie, że tych tak zwanych hejtów, negatywnych opinii było naprawdę dużo mniej niż obserwować to można było lata temu. Myślę, że łodzianie zaczynają wierzyć w to miasto, zaczynają dostrzegać to, że w nim się naprawdę dużo dzieje, że są tu wspaniałe miejsca, wspaniali ludzie. Myślę, że hasło Łódź kreuje zaczęło się przyjmować w naszym mieście i myślę, że ta kampania spełniła swoje zadanie – ocenia Wojdak.
Kampania Łódź Pozdrawia kosztowała 6 milionów złotych. Była realizowana głównie w ramach unijnych projektów.
Posłuchaj całej Rozmowy Dnia i dowiedz się więcej:
Nazwa | Plik | Autor |
– brak tytułu – | audio (m4a) audio (oga) |