Logo Radio Łódź

Bartłomiej Wojdak: Stawiamy na promocję

Łódź promowała się na dużych, ogólnopolskich festiwalach, m.in. w Płocku czy Gdyni. Wszystko kosztowało blisko 850 tys. zł. O rezultatach promocji mówił na antenie Radia Łódź, Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki Urzędu Miasta Łodzi.

Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki - Urząd Miasta Łodzi (Fot. Paulina Stępień)

Jak podkreślał dyrektor Wojdak, Łódź to jedyne miasto, które promowało się na festiwalach. 

 - Mieliśmy wspaniałą okazję do tego, aby pokazać jak kreatywna jest Łódź i dlaczego warto przyjechać do nas. Odwiedziło nas kilka tysięcy osób, a każdy z nich dostał jakiś upominek. Mam nadzieję, że to będzie przypominało o mieście - dodaje. 

Dyrektor Wojdak przyznaje, że taka kwota na pewno byłaby dobrym wsparciem dla łódzkich festiwali. 

 - Pieniądze na pewno przydałyby się na nasze imprezy, jednak nie było takiej możliwości. Projekt unijny, dzięki któremu dostaliśmy środki zakładał promocję marki. Nie mogliśmy przeznaczyć pieniędzy na festiwale, ale mogliśmy je promować. Chcemy kontynuować kampanię - tłumaczy. 

WYSŁUCHAJ CAŁEJ ROZMOWY 

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką Polityka plików cookies